سی و پنجمین کنگره رادیولوژی ایران – ۱۳۹۸
ژوئن 20, 2022
AeroDR 3 HD2
ژوئن 28, 2022
ششمین-همایش-درون-سازمانی
ششمین همایش درون سازمانی ویژه کارکنان در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ در محل برگزاری همایش های سازمانی با حضور مسئولین و مهمانان ارجمند برگزار شد.

جناب آقای سید حسین لسان رئیس هیئت مدیره محترم شرکت تداک(تدارکات پزشکی ایران کالا) در سخنرانی خود در ششمین همایش داخلی سازمانی به مدیریت زمان این چنین اشاره داشتند: «ما محاط در زمان هستیم، امروز یکی از نمادهای گروه ما اهمیت دادن به زمان و زمانبندی است.»

ایشان با اشاره به شعار ششمین همایش که ارتقا فرهنگ سازمانی بود فرمودند: «امروز وقتی راجع به فرهنگ سازمانی صحبت می کنیم؛ باید بدانیم فرهنگ چیست؟ وقتی ما یک رفتاری را تکرار می کنیم عادت می شود و وقتی عادت را دوباره تکرار کنیم فرهنگ می شود. فرهنگ نیز رفته رفته در ذهن ها حک می شود و تغییرش آسان نیست. وقتی ما راجع به عادت های سازمانی صحبت می کنیم راجع به مجموعه ای از رفتارهای سازمان صحبت می کنیم، لذا تلاشمان بر این است که ما، مجموع رفتارهایمان را ابتدا اصلاح کنیم. سازمان ما یک سازمان بر پایه علم و تکنولوژی است خوشبختانه با حضور معاونت علمی این پایه ها محکم تر شده و در حال انتقال این علوم به بدنه سازمان هم هستیم.» در ادامه خاطر نشان کردند: «چشم انداز سازمان ما بر پایه دو هدف اصلی است یک، خدمت به جامعه پزشکی است و و دوم اینکه سازمان ما بر مبنای بهره وری اقتصادی بنا شده است سقوط یا لرزش هر کدام منجر به دور شدن ما از اهدافمان خواهد شد. ما تلاشمان این است که در حوزه های کاری خودمان در سطح کشور مطرح و جزو برترین ها باشیم.
نکته دیگری که به آن تاکید کردند تئوری علت و معلول است که امروزه دچار تغییر شده، اما الان به قدرت اثر علت و معلول روی هم تاکید دارند؛ یعنی همان اندازه که علت روی معلول اثر می گذارد، معلول هم روی علت اثر میگذارد.
همچنین ایشان خاطر نشان کردند که بر پایه دو هدف اصلی در حال فعالیت می باشیم. اول، خدمت به جامعه پزشکی است. مکررا اعلام کردیم تلاش بر این است که طبق علاقه در حوزه ی خودمان قوی ترین و بهترین باشیم در دامنه ی زمانی در حوزه های مختلف درمان و تشخیص، فعال و کار می کنیم و در رادیولوژی جایگاه بخصوصی داریم از چند هزار بخش کشوردر ۶۰۰الی ۷۰۰ بخش در حال ارایه خدمت هستیم، در حوزه دیالیز تقریبا از هر ۲۰ درصد سهم بازار( ۱۰۰۰ دستگاه،) در تمام ای سی یو های کشور حضور داریم همچنین در بخش سی سی یو فعال هستیم و این افتخار را داشتیم که طبق گزارش وزارت بهداشت یک میلیون و هزار و دویست سشن بیهوشی در سال گذشته انجام شده که تقریبا روزی سیصد چهارصد سشن بیهوشی را اداره کردیم.

هدف دوم که در حال تلاش برای رسیدن به آن هستیم، گشایش کارخانه ی پودر بیکربنات سدیم در سال جاری است و دیگری کلنگ زنی درمانگاه تخصصی داخلی هدی شماره ۲٫

کلام آخر: «اینکه سازمان ما بر مبنای بهره وری اقتصادی بنا شده است که سقوط یا لرزش هر کدام منجر به دور شدن از اهدافمان خواهد شد. تلاشمان بر این است که در حوزه های کاری خودمان در سطح کشور مطرح و جزو برترین ها باشیم.»