واحد خدمات پس از فروش این شرکت به منظور ارائه هر چه بهتر خدمت¬ رسانی به مراکز رادیولوژی درکلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات می باشد. واحد مهندسی خدمات پس از فروش شرکت تپاک نماینده محصولات کمپانی KONICA MINOLTA ژاپن در ایران از سال ۱۳۶۱، با بیش از ۳۰ سال سابقه افتخار خدمات رسانی مستمر به بیش از ۷۵۰ مرکز درمانی در سراسر ایران را دارد.
خدمات قابل ارائه واحد مهندسی خدمات پس از فروش شرکت تپاک شامل موارد زیر است:
1. بازدید دوره ای
2. جنرال سرویس
3. تعمیرات
4. ارائه خدمات غیر حضوری(تلفنی)
5. نصب و راه اندازی
6. ارتقا سیستم
ردیفنام استاننام شرکتشماره تلفن فاکسنام مدیرشماره همراه
1تهراندفتر مرکزی021-77500333021-77500209سرپرست :آقای مهندس کرد0912-8460014
2تهراندفتر مرکزی021-77504141021-77500209کارشناس : آقای مهندس طعلیم خانی0912-8460015
3آذربایجان غربی و شرقی تجهیزات پزشکی فرمند041-35536053041-35545323آقای مهندس فیروزنیا0914-3151659
4خراسان جنوبی ، رضوی و شمالیآرتا رایان سلامت پارتیا 051-35244763051-35244763آقای مهندس زنگنه0915-3126058
5همدان - کرمانشاهتجهیزات پزشکی هگمتان طب 081-32530320081-32530321آقای مهندس مجیدی 0918-8190599
6زنجان - مرکزی -قزوینتجهیزات پزشکی هگمتان طب 081-32530320081-32530321آقای مهندس مجیدی 0918-8190599
7بوشهر - فارسپرشین طب071-32301294071-32301294آقای مهندس حسینی0917-5844454