واحد خدمات پس از فروش این شرکت به منظور ارائه هر چه بهتر خدمت¬ رسانی به مراکز رادیولوژی درکلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات می باشد. واحد مهندسی خدمات پس از فروش شرکت تپاک نماینده محصولات کمپانی KONICA MINOLTA ژاپن در ایران از سال ۱۳۶۱، با بیش از ۳۰ سال سابقه افتخار خدمات رسانی مستمر به بیش از ۷۵۰ مرکز درمانی در سراسر ایران را دارد.
خدمات قابل ارائه واحد مهندسی خدمات پس از فروش شرکت تپاک شامل موارد زیر است:
1. بازدید دوره ای
2. جنرال سرویس
3. تعمیرات
4. ارائه خدمات غیر حضوری(تلفنی)
5. نصب و راه اندازی
6. ارتقا سیستم
ردیفنام استاننام شرکتشماره تلفن فاکسنام موسسشماره همراه
1آذربایجان تجهیزات پزشکی فرمند041-35536053041-35545323آقای فیروزنیا0914-3151659
2خراسانآرتا رایان سلامت پارتیا 051-35244763051-35244763آقای زنگنه0915-3126058
3همدانتجهیزات پزشکی هگمتان طب 081-32530320081-32530321آقای مجیدی 0918-8190599
4کرمانشاهتجهیزات پزشکی هگمتان طب 081-32530320081-32530321آقای مجیدی 0918-8190599
5زنجانتجهیزات پزشکی هگمتان طب 081-32530320081-32530321آقای مجیدی 0918-3124872
6مرکزیتجهیزات پزشکی هگمتان طب 081-32530320081-32530321آقای مجیدی 0918-8190599
7قزوینتجهیزات پزشکی هگمتان طب 081-32530320081-32530321آقای مجیدی 0918-3124872
8بوشهرپرشین طب071-32301294071-32301294آقای حسینی0917-5844454