سی و چهارمین کنگره رادیولوژی ایران- اردیبهشت ۹۷
ژوئن 20, 2022
همایش هم اندیشی سازمانی
ژوئن 20, 2022
سید حسین لسان رییس هیات مدیره گروه تداک در گفت و‌گو با ماهنامه صنعت درمان گفت :

” نصب بیش از ۲۰ هزار دستگاه و شبکه خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور”

ما در مجموعه تداک (تدارکات درمان ایران کالا ) شامل شرکت‌های تدا ( تدارکات درمان التیام ) تپاک ( تدارکات پزشکی ایران کالا ) هدی ( موسسه خدمات هدایت دیالیز ایرانیان) و بخش دارویی تدا، فعالیت گسترده ای در حدود ۳۵ سال درحوزه سلامت و درمان ایران داریم. از ابتدای امر شعار خدمتگزاران در این مجموعه ارائه بهترین و به روزترین محصولات بوده و خوشبختانه توانسته ایم در حوزه‌های مختلف موفقیت هایی را کسب کنیم به‌طور مثال در تصویر برداری کشور بیش از ۳۰ سال است که فعال هستیم و در این راستا تجهیزات نوین و به روزی را عرضه کرده ایم که باعث پایین آمدن قیمت تمام شده در بخش‌های تصویر برداری و بالارفتن کیفیت ارائه خدمات شده است و این امر منجر به تشخیص درست و به موقع برخی از بیماری‌ها شده است.

در حوزه دیالیز کشورفعالیت گسترده ای داریم ومی‌توانیم اعلام کنیم که بیش از ۱۰۰۰ تخت دیالیزکمپانیJMS ژاپن، از به روزترین دستگاه های دنیا تحت پوشش خدمات گروه است . در این حوزه در گذشته از فیلترهایی استفاده می‌شد که با« اتیلن اکساید» به صورت خیلی سمی استریل می‌شد و این موضوع برای بیماران مبتلا به دیالیز مزمن بسیار آسیب‌رسان است .
امروزه در برای استریل(سترون کردن) ما از« اشعه گاما» بهره می‌بریمکه باید بگویم با قیمت پایین کیفیت بالا ارائه می‌دهیم.
در حوزه بیهوشی در گذشته از داروهای تبخیری مانند «هالوتان » استفاده می شد‌که زمان هوشیاری بیمار نزدیک به ۲۴ ساعت بوده است .
 اما امروز ما داروهای «سوفولوران و ایزوفلوران» و همچنین داروی وریدی پروپفول را به طورگسترده ارائه داده ایم این خدمت به گونه ای است که اول قیمت تمام شده سرویس بیهوشی بسیارکاهش یافته و دوم باعث هوشیاری سریع بیمار شده است. که در استفاده داروی پوفول به‌طور میانگین ۵ دقیقه پس از قطع دارو بیمار به حال عادی باز می‌گردد.
در حوزه تزریق دارو در بخش های حیاتی CCU, ICU یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان پمپ‌های اینفیوژن و سرنگ هستیم.
بخش درمان و بخش تشخیص دو مقوله جدا از هم هستند کار شرکت‌ها در حوزه درمانی سخت تر از کار در حوزه تشخیص است

لذایکی ازمهم‌ترین دستگاه‌های درمانی پمپ اینفیوژن دارو است که ما امروز به دنبال تولید این محصول در داخل هستیم البته نه برای جلوگیری از واردات بلکه به دنبال توسعه صادرات هستیم این نگاه ما است که توصیه می کنم تولیدکنندگان داخلی هم به آن توجه کنند از همین رو پیگیر راه اندازی‌کارخانه در شهرک صنعتی کاوه برای محصول پودر بیکربنات نیز هستیم.
به‌طورکلی ما در حوزه های دارو، تجهیزات پزشکی وتولید با استفاده از مشاوران عالی رتبه و استادان دانشگاهی فعالیت هایی را انجام می دهیم .تلاش ماخدمت بیشتر و بهتر در توسعه خدمات سلامت ، بهداشت و درمان است.