AeroDR X30
جولای 2, 2022
SONIMAGE HS2
جولای 20, 2022

شرکت تجهیزات پزشکی طب و تصویرخوزستان

“سید محمد حسین امینی” مدیرعامل شرکت طب‌ وتصویرخوزستان و دارای مدرک کارشناسی رادیولوژی که حدود 20 سال در سمت سرپرست بخش رادیولوژی “بیمارستان شرکت نفت” در کنار همکاری با شرکت تپاک فعالیت دارند

شرکت طب و تصویر خوزستان حدود 30 سال در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات رادیولوژی و تصویربرداری با شرکت تپاک ( تدارکات پزشکی ایران کالا) همکاری دارد و از سال 1398 این همکاری با شرکت تدا ( تدارکات درمان التیام) نیز در زمینه فروش و خدمات رسانی آغاز گردید.
این شرکت در ابتدا، با فروش محصولات رادیولوژی تپاک شامل : فیلم آنالوگ KONICA MINOLTA و داروهای ظهور ثبوت رادیولوژی و محصولاتی همچون کاست، فولی، فیلم‌های رادیولوژی KONICA MINOLTA و CR، پرینتر، دتکتور و دستگاه های رادیولوژی به کار خود ادامه داده است.
در سال 1398 با پیشنهاد شرکت محترم تدا علاوه بر نمایندگی محصولات تپاک، نمایندگی فروش‌ وخدمات‌پس‌از فروش دستگاه های همودیالیز و پمپ های سرم و سرنگ JMS را برعهده گرفته و با اعزام مهندسان شرکت (آقایان “مهندس نوری” ، “مهندس نعمت زاده” ،“مهندس عدل” و”مهندس مرعشی” ) به شرکت تدا با گذراندن دوره‌های آموزشی به خدمات سرویس و نگهداری دستگاه‌های اینفیوژن در شهرهای مختلف استان خوزستان در اسرع وقت بهترین کیفیت مطابق با ضوابط شرکت محترم تدا به کار خود ادامه داده و کیفیت بالا و سرعت عمل و رضایت مشتریان را سرلوحه کارخود قرارداده است.استان خوزستان در مقایسه با استان‌های هم جوار، دارای بیشترین مراکر تخصصی تصویربرداری پزشکی است به طوری‌که شهرهای این استان دارای مراکز سی تی اسکن و ام آرآی می‌باشند.
درتمام شهر‌های خوزستان بخش همودیالیز در بیمارستان‌ها دایر‌بوده‌ومحصولات JMS در تمام شهرهای خوزستان در مراکز درمانی مشغول به کار سرویس‌دهی به مرکز درمانی می باشند که البته هنوز هم این ظرفیت ها قابل گسترش و توسعه می باشد.
خدمات و سرویس دهی خوب شرکت تدا به مددجویان و مراکز همیشه مورد توجه بوده است و این شرکت اغلب بابت این موضوع شناخته شده و برند JMS یک برند مرغوب است و شرکت ما از نظر معرفی و شناسایی محصول به مشتریان و مراکز درمانی مشکلی ندارد و این مسیر را برای ما هموار ساخته است همه ی این موارد به دلیل سابقه خوب و کیفیت بالای محصولات شرکت تدا و تپاک طی سال های فعالیت خود در این زمینه می باشد.
طی سال های زیادهمکاری با شرکت تپاک و همچین دو سال اخیرکه همکاری با شرکت تدا را آغاز نموده‌ایم همواره از لطف و همکاری این دو شرکت خشنود و سپاسگذاریم.
با توجه به این موضوع که استان خوزستان دارای وسعت و جمعیت زیادی است پتانسیل گسترش در زمینه تجهیزات پزشکی و خدمت رسانی به جامعه پزشکی و بیماران را دارد.
پیرو همین موضوع پیشنهاد ما گسترش توسعه همکاری بین شرکت‌های تدا و تپاک با شرکت طب و تصویر خوزستان می‌باشد.
حرف آخر؛ همه پرسنل شرکت طب و تصویر تمام تلاش خود را در جهت ارتقای کیفیت خدمت رسانی به بیماران و کادر درمان به کار می‌برند تا با پیشرفت روزافزون در حوزه بهداشت و سلامت، جامعه‌‌ا‌ی سالم و شاد داشته باشیم.

نشانی : شهراهواز، خیابان امام شرقی، بعد از یوسفی ، مجتمع سپهر، شرکت طب و تصویر
تلفن تماس : 061-35530066
اینستاگرام:tebotasvir
سایت:
www.tebotasvir-khuzestan.ir

شرکت طب و تصویر خوزستان سال‌های زیادی در زمینه ارائه خدمات به جامعه پزشکی و کادر درمان فعالیت داشته و سابقه درخشانی در این مهم کسب نموده است .با وجود گذشت زمان اندک از آغاز همکاری شرکت طب و تصویر با شرکت تدا عملکرد مناسب و مشتری مداری ایشان موجب سرعت پیشرفت این شرکت در حوزه خدمت رسانی به مشتریان شده است.