AeroDR3 SL
می 2, 2023
پانزدهمین کنگره بین المللی طب اورژانس ایران
می 2, 2023

سی و هفتمین کنگره رادیولوژی ایران

کنگره رادیولوژی ایران، بزرگترین گردهمایی رادیولوژیست‌ها و سایر متخصصین علوم مرتبط با رادیولوژی است.
سی و هفتمین کنگره رادیولوژی ایران امسال از تاریخ 28 تا 31 تیرماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد و شرکت تپاک به‌عنوان حامی مالی طبق روال سال‌های گذشته در این کنگره حضور داشت .
علاوه بر تجدیددیدار با پزشکان ، حضور در بازار و بررسی شرکت‌های رقیب ، به این نکته می‌توان اشاره کرد که معرفی محصولات جدید و متنوع با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا با توجه به نیاز بازار از مهم‌ترین اهداف حضور در کنگره است. در همین راستا شرکت تپاک نیز چند ماه قبل از حضور در کنگره با نصب دستگاه Phion CT در بیمارستان ایرانمهر به‌عنوان اولین تجربه و دریافت بازخوردهای فراوان که منجر به بالا رفتن اطلاعات فنی و تخصصی گردید به‌عنوان نقطه قوت برای این شرکت در کنگره حضور پیدا کرد .
همچنین معرفی جدیدترین نسل فلت پنل‌های تصویربرداری و سونوگرافی پرتابل به بازار با داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد نیز در کنگره توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را جلب کرد . با توجه به سابقه طولانی شرکت تپاک در خصوص تأمین نیاز بازار در سال‌های گذشته و تکمیل سبد کالایی طبق نیاز بازار و با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا ، این شرکت را به‌عنوان یکی از برترین و موفق‌ترین شرکت‌های واردکننده کالا در حوزه تصویربرداری کشور معرفی کرده که این موضوع در میان دیگر شرکت‌های حاضر در کنگره رادیولوژی بسیار به چشم می‌خورد.
در مهمانی شام کنگره که در شب دوم در هتل پارسیان اوین برگزار شد، از پزشکان برتر رادیولوژی که از طرف انجمن رادیولوژی برگزیده‌شده بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد و فرصتی فراهم گردید تا تپاک به‌عنوان میزبان حضور پررنگ‌تری داشته و بازهم توجه مهمانان کنگره رادیولوژی به تپاک جلب گردد.
تلاش تیم فروش در طول زمان برگزاری کنگره ،که به علت بیماری کرونا پس از 2 سال وقفه برگزار شد ، معرفی محصولات جدید و دریافت مشخصات از بازدیدکنندگان باهدف حفظ ارتباط با مشتریان قدیمی و برقراری ارتباط با مشتریان جدید و ارائه اطلاعات محصولات به آن‌ها بود.
امیدواریم که همچون گذشته باافتخار و مقتدرانه در کنگره سال‌های پیش رو حضورداشته باشیم.