خدمات مهندسی

کیفیت خدمات پس ازفروش تپاک را از بیش از 800 بخش درمانی سراسر کشور بپرسید.
خدمات پس از فروش این شركت با بهره گيري از كادر فني و تخصصي مشتمل بر نیروهای متخصص و مجرب (ويژه خدمات و پشتيباني) در سراسر کشور، مجهز به كليه ابزارآلات و تجهيزات پيشرفته آمادگي لازم جهت ارائه خدمات پس از فروش در حداقل زمان ممكن دراقصي نقاط ايران را دارد.

این شرکت به منظور رضایت و اطمینان خاطر مشتریان و پشتیبانی پیوسته، برخی از ویژگیهای خدمات پس از فروش خود را به شرح زیر ارائه می نماید:

• گستردگی و توزيع مناسب ارائه خدمات ، متناسب با توزيع فروش در کل کشور

• سرعت در ارائه خدمات به مشتریان و انجام تعمیرات برطبق دقیقترین اصول علمی و فنی

• ارايه خدمات نصب و راه اندازی و گارانتی تجهيزات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز

• استفاده از تجهيزات تعمیراتی مدرن و مورد تایید کمپانی به منظور تعمیرات و کالیبراسیون هرچه دقیقتر

• گردهمایی های دوره ای به منظور ارایه خدمات مطلوبتر در راستای ارتقاء سطح رضایت مندی مشتری

• توجه به ارائه خدمات برتر، ضرورت طراحی و تدوین راهکارهای مناسب در رابطه با مدیریت خدمات پس از فروش

• انجام مشاوره و راهنمایی از راه دور( از طریق ارتباط تلفنی واینترنت ) جهت کاهش زمان خواب دستگاه ها

• عقد قرارداد سرويس، نگهداري و تعميرات به منظور تداوم كاركرد دستگاه برای اطمينان خاطر هرچه بیشتر مشتريان محترم

• انعطاف ‌پذيری شبکه در خصوص تغيير ساختار خدمات، متناسب با آخرين تغييرات در تکنولوژی دستگاه ها

دانلود برنامه Java